piątek, 27 grudnia 2013

Siemanko co tam porabiacie ?? Sorki żę nie pisałam postów przez 5 dni ale byłam zajęta więc wybaczcie mi.Opowiem o tych 5 dniach ok ??
          To tak 23 grudnia było bardzo fajnie wszyscy z mojej rodziny składali mi życzenia imieninowe i było mi bardzo miło że pamiętali.
          24 grudnia było bardzo fajowsko bawiłam się z kuzynkami i jak pamiętacie jest wtedy wigilia i jak dostaliście dużo superowych prezentów ??
          25 grudnia nudziło mi się troszkę i chyba nia mam co jeszcze mówić o tym dniu nie ??
          26 grudnia było dość podobnie jak wczoraj spałam u dziadków i też było 12 dań tak jak 24 i 25 grudnia.
          Dziś wstałam przed 10.00 i grałąm dziś w "Transformice" i "MovieStarPlanet" i nie mam już co opowiadać więć jeszcze raz przepraszam za to że od 5 dni nic nie pisałam.


                                                                  "Bay,Bay" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz