niedziela, 22 grudnia 2013

Hej to ja Tini.Nudzi mi się a wam ?Tak samo jak wczoraj rozmyślałam na jaki temat będzie dzisiejszy post.Opowiem wam o moich zaletach i wadach a jeśli będziecie się nudzić to po prostu napiszcie ok ?
       Moje zalety są takie że jestem mądra,utalentowana,pomysłowa,opiekuńcza i  chyba ładna bo nie wiem jak sądzicie , a moje wady to takie że jestem czasami wkurzająca,niedobra,zła i to wpływa na mój cały dzień  niekiedy nawet na tygodnie.Jest też coś takiego co o sobie nie powiedziałam noszę okulary będzie to widać na niektórych zdjęciach.
      W jakie lubicie grać gry ? Ja lubie grać w "Transformice","MovieStarPlanet","MyFreeZoo" i od jakiegoś czasu w "Farmerama".
      Jeśli chcecie w te gry pograć to możecie mnie dodać ale trudno będzie z "MSP".Moja nazwa na "Transformice - Cysiia","MovieStarPlanet - <3 Violetta161 <3","MyFreeZoo - *Wikusia*"i na "Farmerama - .Coolowa.".
       I podam takie bardziej osobiste rzeczy ok ?Urodziłam się 05.03.2001 r. , mam imieniny 23.12. .
       No i to chyba wszystko na dziś.
                                                                 ...BayBay... <33







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz